Assistentie voor uw computer, tablet en smartphone

Senior-Live biedt persoonlijke begeleiding bij het gebruik, installatie en onderhoud van de computer, smartphone of tablet. Dit doen wij zowel op locatie in Almere-Haven als aan huis. Wij bieden wekelijks een inloopspreekuur. Daarnaast helpen wij u op afspraak op ons kantoor of op uw adres binnen Almere. Bovendien werken wij aan een chatfunctie op onze website, waarmee u via de chat in contact kunt komen met onze helpdesk. Ons helpdeskteam bestaat momenteel uit Bart Helderman, Ko van Zeeland, Bram Roelofsen en Eugene Ecury. Zij zijn u graag van dienst.

Voor hulp bij internetbankieren verwijzen wij u graag naar uw lokale bank. Vanwege de diversiteit aan internetbankierapplicaties, bestaat er nog geen universele aanpak voor internetbankieren. De software en het apparaatje wat u voor internetbankieren nodig heeft, wisselt per bank. Mede om deze reden bieden wij geen workshops internetbankieren aan. Diverse banken zijn echter actief met assistentie voor senioren. Zo heeft de Rabobank seniorencoaches die klanten thuis helpen. Uw bank kan u voorzien van meer informatie. Daarnaast leest u handige tips over internetbankieren in het tijdschrift ‘Enter’ van de landelijke organisatie SeniorWeb, waarvan wij een lokaal leercentrum zijn. Het tijdschrift ligt ter inzage op ons kantoor en wordt toegestuurd aan leden van SeniorWeb. Het is ook digitaal in te zien.

Onze ICT helpdesk is bereikbaar via telefoonnummer 036 – 737 0421 of het email-adres: helpdesk@senior-live.nl Daarnaast bent u van harte welkom bij ons inloopspreekuur in het Green Story Café aan de Kerkgracht 41. Elke vrijdagochtend van 10:00 uur tot 13:00 uur.